7 obligatii pe care le ai ca angajat

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Obligatiile salariatului sunt prevazute la art. 39 din Codul muncii, ele sunt urmatoarele:

Salariatului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:
1. obligatia de a realiza norma de munca sau, dupa caz, de a indeplini atributiile ce ii revin conform fisei postului;
2. obligatia de a respecta disciplina muncii;
3. obligatia de a respecta prevederile cuprinse in regulamentul intern, in contractul colectiv de munca aplicabil, precum si in contractul individual de munca;
4. obligatia de fidelitate fata de angajator in executarea atributiilor de serviciu;
5. obligatia de a respecta masurile de securitate si sanatate a muncii in unitate;
6. obligatia de a respecta secretul de serviciu;
7. alte obligatii prevazute de lege sau de contractele colective de munca aplicabile.

Articole similare

One Thought to “7 obligatii pe care le ai ca angajat”

  1. Cretu Carmen

    Daca lucrezi de la 21.30- 4.30,de luni pana vineri,la o firma de curierat,ca manipulant marfuri,nu se benificiaza de sporuri de noapte? Si daca ai dreptul la tichete de masa,in contextul in care mai lucrezi tot 8 ore la alta firma,dar de acolo primesti tichete.Astept un raspuns din partea d- stra. Va multimesc.

Comentariul tau aici